Sunday, August 31, 2014

My Dellilah Giveaway - First Giveaway

Helooo!

     Im sorry i rarely updating my blog this month, idk, im super busy with my thought -.-
     Anyway i wanted to share a giveaway by my fellow beauty blogger friend, the pretty Rifka Giovani! She own http://buleipotan.blogspot.com , have you visited it yet?? Because if you havent, you must! She has makeup post, review, and else! And now she's having her very first giveaway after 4 years of blogging! Yaaay!
 Source: http://buleipotan.blogspot.com

Monday, August 25, 2014

Review: Mustika Ratu Simply Stay Sample Kit (BBlog Blogging Competition)

Aloha pretty!

     Today im gonna review a new local products, which are affordable (i concluded these as Green Label products, which means the price is less than IDR 100k or less than USD 10) Yay! It's Mustika Ratu Simply Stay that i got from Bblog ID! It's a sample kit, but it's quite complete! Curious?  :)

Tuesday, August 19, 2014

Review: Covermark Moisture Veil LX

Heyyaaa,

     Im back with a new review! Today im going to review about Covermark Moisture Veil LX! Well, this one is kinda an expensive product (a red label, which is more than IDR 250k or more than about USD25). Is it worth it? Check below!


Indonesia Independence Day Makeup Inspired (With Tutorial)

Halloooo!

     Happy INDEPENDENCE DAY INDONESIA!!! To celebrate it, i made a makeup inspired tutorial! This look actually applicable daily if you dare to wear red eyeshadow! Hahaha, let's just check it out!

Friday, August 8, 2014

Scarlet Witch Comic Version Makeup Tutorial

Hey guys!

     Miss me?? Hahaha actually im not sure at all if someone waiting for my blog post or no -.- Im just trying to be communicative here hahaha. Anyway finally im back with a makeup tutorial, not just some daily makeup tutorial, but this is a makeup look that applicable for cosplay! Yep, anyone want to be Scarlet Witch?? Here's my makeup look for this awesome character!